Monday, May 1, 2017

Våren är här

Glad första maj och hälsningar från östra nyland. Vi tog in maj genom att heja på syrran som tog hem VM silver. Än får vi vänta en vecka före hon återvänder hem, men då skall det firas!

Vappen var lugn hos oss, mannen är nog uppe och går men alla sysslor faller på mig. Att packa upp ett helt hus och hålla koll på två små och en ryggsjuk var lite tyngre än jag hade tänkt och jag var redan redo att slänga ut en av mina tre musketörer.. men slutligen är det mesta på plats och vardagen kan börja, dvs imorgon är min första arbetsdag. Mannen har inte riktigt stenkoll på hur min karriär sett ut eftersom han tyckte det var bra att jag går på jobb första gången på 1,5 år 😂 fick snabbt förklara att jag jobbade senast i oktober... 

Vappen väder

Familjemys


No comments:

Post a Comment