Monday, November 28, 2016

Ni kan kalla mig supermorsa (iallafall idag)


Vi har nu 24 timmar bakom oss av tid utan mannen i huset och jag är överraskad. Jag hade förväntat mig att nattningen igår skulle vara en katastrof (det gick snabbare än på hela veckan), jag var orolig för hur jag får tid för Leon inför läggning (vår W har sovit genom båda nattningarna). Jag stressade upp mig över hur duschandet kommer lyckas med en ivrig två-åring och en nyfödd med NOLL tålamod (det löste vi med amning i duschen). Jag var säker på att det blir plattfall för Leon att vara hemma en hel dag med mig och lillebror men måndagen har rusat och snart är det tisdag! 

Jag och mina gossar har alltså haft en prima start på trio-livet. (Jag är medveten om att det hinner skita sig 100 gånger före torsdagen men vi njuter så länge det varar)...


Jag och mina två största kärlekar i livet


No comments:

Post a Comment