Thursday, November 24, 2016


Här ligger vi och slappar på soffan dag efter dag. Imorgon är det två veckor efter snittet och jag mår bättre helatiden. Självklart känner jag av ansträngning inne i magen men återhämtningen har ändå varit mycket snabbare än jag förväntat. 

Dagarna går numera utan värkmedicin, för det mesta, men till natten tar jag både panadol och burana enligt rekommendationer. Jag kan sedan tisdag sträcka på mig och hålla ryggen rak, även om det efter en längre stund kan spänna till inne i magen. 

Tre dagar har jag kvar av avlastning från mannen, sen kallar husprojektet igen och vi får pröva på trio-liv med mina pojkar.

Det stora som har hänt är förresten att Leon slängt sina tuttar. Han har aldrig varit ett tuttbarn dagtid men på nätterna har tutten ändå gett oss några timmar sömn när Leon snabbare somnat om med hjälp av den. Efter sin två-årsdag  har Leon ändå börjat sova bättre och vaknar numera endast 1-4ggr per natt. Vi  föräldrar kände oss alltså redo för att slänga tuttarna engång för alla.


No comments:

Post a Comment