Thursday, November 5, 2015

Mammajag och socialmedier

När jag var gravid svor jag att inte bli en av dessa mammor som lägger upp en massa "intressant" information om sina barn på Facebook eller andra sociala medier. Jag hade en fin tanke om att min Instagram fortsätter fyllas av roliga bilder från resor, utekvällar och kompishäng. Ack så fel jag hade, min Instagram är pesten för en barnlös och min Facebook är bara allmänt död och saknar helt uppdatering. 

Min vardag kretsar kring Leon mellan 8-16, efter det är det en timme gym, varefter två-tre timmar familjetid före Leon går och sova. Efter detta har jag och mannen gemensam tid cirka en timme före vi lägger oss. Mellan varven finns det alltså inte tid till att ta en massa fina bilder eller skriva fiffiga texter.. Jag ber om ursäkt till alla som tittat in på min insta, jag vet att den är tråkig, förlåt!

 

2 comments:

  1. haha... märkligt att det blir precis "så" för de allra flesta av oss !
    Man hade så himla mycket starka åsikter innan man fick barn.
    Jag skulle tex ALDRIG ha teckningar och annat "trams" på kylen...
    behöver jag ens nämna vad som sitter på kylen idag ? ;)

    ReplyDelete
  2. det är otroligt hur många "meningar" man får äta upp. Det ändras så förfärligt och man har ju ingen aning om hur det kommer bli påriktigt.. bra blir det oftast ändå :)

    ReplyDelete