Monday, November 2, 2015

Fiskfolk

Under mitt mamma år har jag haft mera tid än vanligt framför TVn och därför har jag gjort bekantskap med en hel del nya serier. Flera av dessa är riktigt bra, med bra menar jag uppskattade av resten av befolkningen, inte bara mig. Vissa... ja, för att säga det snällt så är det väl lite udda program jag fastnat för. Min stora favorit som bäst är Vaarallinen saalis aka Deadliest catch. Det bästa med serien är ju att det finns tusentals säsonger så det tar aldrig slut. Jag hatar kyla, hatar snö och vinter men det är rätt mysigt att sitta i soffan med en kopp te och titta på när de kämpar ute till havs. Att båtarnas Crew har såna grymma temperament gör allting bara bättre. Ge programmet en chans, lämna funderingarna vid dörren och bara slötitta. U will love it! okey, like it...



No comments:

Post a Comment