Sunday, October 23, 2016

Survivalmode i väntan på måndag

Några ynka timmar kvar av helgen pch sedan väntar vardagen igen. Idag har vi haft survivalmode här hemma i Kaarina eftersom min rygg igen blev sjukare. Jag minns inte mera hur det känns att vara utan värk men det har ändå varit en överkomlig värk i några veckor. Har ätit maxdos av mediciner och därmed varit trött (läs. Sämsta lekkompisen för Leon). Nu är vi ändå snart igenom den här dagen och imorgon får Leon allt han behöver tackvare dagis. 

Samlade mina sista krafter på eftermiddagen för att ge Leon en stund ute, 20min klarade jag..

Bjuder på en rolig situationsbild från igår eftermiddag. 


Vi hade finsällskap av Heidi med boysen vilket var spännande nog. Dessutom var Leon nyfiken på hur man får en bebis och sova ute, han stod länge och väl vid dörren och inspekterade.. 


No comments:

Post a Comment