Tuesday, October 20, 2015

För lite tid

Bloggar är jobbiga på det sättet att man fastnar i dem och det går åt mycket tid.. Mina kvällsrutiner består av att plöja igenom alla bloggar på telefonen och tyvärr blir listan längre och längre. (Snart ligger jag två timmar i sängen före jag kan somna..) Det som är bra med bloggar är den inspiration man får. Idag snubblade jag över ett inlägg om scones (hur har jag glömt scones..lätt och gott?!) och ett inlägg om vardagsmotion och hur skönt det är att gå ut på kortlänkar (varför slutade jag med dem?)..  Nu saknas bara ett inlägg om hur roligt det är att läsa böcker om politik när ungen sover... någon som skrivit ett sådant?




2 comments:

  1. Haha, låter ack så bekant det där med att fastna i bloggar... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. säg int annat. och sconesen jag gjorde igår var suveräna! ;)

      Delete