Saturday, September 29, 2012

Wedding part 3

Hjulena på bussen dom går runt runt runt..... Eftersom vi hade tre olika ställen under kvällen som gästerna tvingades(!) besöka så var det självklart lättast att ordna busstransport. Sällan har en bussresa varit så rolig.. Under bussresan fick gästerna varsin maskeradmask. Eftersom efterfesten, som började efter midnatt, var nere på sommarstället tvingades gästerna traska en bit... (måste medge att jag tror det var den vägen som smutsade min klänning.. annars lyckades jag faktist hålla den vit)

 Dansgolvet togs upp direkt när bussen hittat fram


 Spex!






 DJ Anne


 Fest i köket









 Alkoholbadkaret





 Var festen bättre någon annanstans?

 Fiilis

 Fina Flickor

 Kukkuuu

 Min flickor



 Det gick hårt till på dansgolvet, så hårt att discobollen trillade ner....

En månad senare har jag fått upp alla bilder, eller okej, inte alla men en del! Det var en perfekt dag och jag skulle inte byta ut något. Det var härligt att få samla vänner från olika skeden i livet och festa loss en gång till alla tillsammans. Om något beskriver kvällen så är det väl faktot att jag dansade ännu klockan 5 på natten. Tack till er alla som var med. Nästa fest i samma kaliber är väl när man fyller 30, i väntan på det!






No comments:

Post a Comment