En bra dag med endast ett problem, vår resesäng vägrar öppna sig/låsa sig. (Hade tänkt bygga ihop den i vårat sovrum så jag kan flytta Llillkillen hit när han börjar föra oljud på natten...)
Mamma på 30 år, bloggar om vår vardag, renoveringar, mina barn och livet överlag.