Monday, August 24, 2015

Spruckenblindtarm och undersökning

Efter förlossningen med Leon så hade jag otur och min blindtar sprack. Oturen tog inte slut där för jag låg med den sprucken hemma i ca 12h pga fel diagnos... 

Nu i efterhand har det framkommit att just detta kan orsaka äggledarnas stockning, vilket i sin tur,  gör syskonförsök om möjligt, ännu svårare. 

Nu i veckan är det dags att kolla upp situationen och nu har jag gjordt misstaget och googlat ingreppet. Lär mig aldrig!!  Tydligen finns det en chans att man får smärta i axeln även av detta ingrepp... Efter blindtarmsoperationen trodde jag att jag skulle dö av värken i axeln. Att ligga hemma med sprucken blindtarm var nämligen inget jämfört med den ilande smärtan jag kände efter operationen. 
Måst googla lite till..


Nyköping, godmat vacker utsikt.. Mera harmoniskt att sitta där än att läsa på diskussionsforum..

No comments:

Post a Comment