Tuesday, October 17, 2017

Broderskärlek

Idag såg jag mina två söner framför mig när jag steg in för att reda ut ett bråk mellan två bröder. Efter att allting var upprätt insåg jag att detta troligtvis väntar mig också i framtiden (även om jag hoppas att dom inte rullar runt på gräsmattan). Jag hoppas innerligt att jag kan ge mina pojkar de redskap de behöver för att reda ut saker muntligt. 


Annat då? La ut lägenheten vår på Facebook, bara på skämt. På mindre än 24timmar har sex personer varit i kontakt.. 


Idag åkte också mannen iväg på "jobb" så det är jag och killarna framtills nästa måndag. På lördagen firar vi min Famo som fyller mäktiga 80(!) år. Det blir tårta och kaffe hemma hos föräldrarna.



1 comment:

  1. Väääänta bara. Om du mot förmodan hittar the trick så måste du blogga om det så jag också vet 😀

    ReplyDelete