Sunday, July 16, 2017

Semestersummering; vecka 1


Första semesterveckan lider mot sitt slut och jag kan inte klaga. Vädret har varit toppen, ungarna snälla och jag har även klämt in lite tid för vänner. Det känns inte som att ruisrock var förra helgen, känns som att jag varit ledig längre, mycket längre.

Idag blev det strandhäng och butiksrunda (på beställning av treåringen som skulle köpa en traktorgrävare) jag hade som mål att tömma min coca-Cola, det gjorde jag. Det var kanske inte den mest avslappnande visiten men minnesvärt var det helt klart.

Ruisrock helgen fick wilton sin första tand och nu verkar det som att krypandet kommer lossna riktigt, riktigt snart. Min bebis är ingen bebis mera...

Planen för nästa vecka, sol, mys, kramar, picnic, strandhäng och 30-års kalas. Sen skall vi se om vi klämmer in en dagsresa till Hangö för att hälsa på mannen. (Allt hänger på tidtabeller och väder) hursomhaver, vi har det bra❤




No comments:

Post a Comment