Thursday, January 5, 2017

2016


Vi börjar 2016 som "hemlösa". Snabbt budar vi på bostad som vi får. Sedan väntar vi på att få göra handel.

Med företaget slår vi fast i en ny fastighet med superb potential..

Jag återvänder till arbetslivet, Leon börjar dagis. En helt ny vardag.

Vi får nycklarna till vår nya bostad! Projektet kan börja!!

Leon deltar i renoveringen av hans rum

Jag åker till Borgå och kollar Rally, träffar vänner och försöker hitta ny balans i vardagen

Arbetsresa till Åland

Vi börjar med IVF 

Det är lite väl mycket som händer..

Vi plussar och livet ler.. Tills illamåendet slår till..

Vi flyttar in i nya bostaden som är halvfärdig. Vi lever i två sovrum och har en enkel WC. Alla lukter gör att jag är spyfärdig varje minut jag är hemma.. 

Vi åker till Estland på minisemester med mannen, för att köpa byggmaterial.. 

Leon har flunssa efter flunssa..

Lägenheten börjar vara klar och mannen lämnar oss för att ta tag i nästa projekt!

Vi hälsar på pappa på hans nya bygge

Vi går på årets första bröllop, åker hem tidigt pga mitt illamående.. 
Vi e sjuka, igen!

Vi njuter av solen på bakgården samtidigt som vi funderar hur vi skall göra om den

Mera sol

Sommarens sista jobb är läger ute i skärgården

Tractorpulling i Kaarina ordnas och vi måst självklart besöka det med Leon

Spontansemester med en favorit

Bröllop nr 2

Semester på lande 

2016 bestod till stordel av grävmaskiner, stora och små

Semester till Kreta, nummer två!

Sol, hav och gott sällskap

Magen växer, snart är vi fyra

Wilton anländer
November består av mys

Leons första julfest <3
Jul och nyår!

Av 2017 väntar jag att vi alla fyra igen bor under samma tak. Förutom det så tänker jag bara njuta av mina två gossar :)































No comments:

Post a Comment