Friday, November 21, 2014

Mjölkfri och snöyra

Tack vädergudarna för er "överraskning" just idag. Snön den faller ner i Åbo och täcker marken. Ta mig inte fel, härligt med vitt på marken då allting blir ljusare. Problemet är bara att jag hade tänkt städa gården i st.karins på "bygget" före snön kommer. Men det får tydligen bli till våren..

Efter 1 månad av dålig sömn och 1 vecka av mardrömslik dålig sömn har jag tagit beslutet att prova på mjölkfri ersättning. 
(tydligen är mjölkkänslighet ärftligt, iallafall om man tror "supermorsorna" på alla forum. Det är alltså värt att kolla upp eftersom jag själv har varit Hyla-barn)

Två veckor skall man enligt "supermorsorna" byta diet före man vet mera. En sak är säker, något har hänt. Är det zonterapin eller mjölkfria maten vet jag inte. Men min lillkille sover 2h päikkäre som bäst.. Sista 30 min i min famn.. 


No comments:

Post a Comment