Friday, June 29, 2012

290612

Under veckan har jag plaskat i simskolan och kan nu konstatera att +17 i vattnet inte är så otroligt varmt. Måste ändå medge att det varit bättre än jag tänkte då jag såg temperaturen på väggen måndag morgon. En vecka av simskolan och samtidigt en vecka av min semester är förbi och nu väntar ännu tre härliga veckor med barnen på stranden och sedan en efterlängtad semester med mamma och syster i Grekland!

Ikväll blir det grillkväll i Ekenäs och imorgon väntar sommarkaffe träff med Hanna och sedan 30-års partaij i Ekenäs. (mycket Ekenäs detta veckoslut)... Ha det bra!


1 comment:

  1. Tjena bruden..första gången som jag kommenterar..men läser dock allt :)

    Är nyfiken på hur många barn som har vågat sig att delta i år då vädret inte har varit det bästa?

    Till vilken ö åker ni på resa? Kanske det råkar vara någon av de som jag och jerry har besökt under vår..

    ReplyDelete