Tuesday, December 13, 2011

2011 year of change

Året 2011 lider mot sitt slut och eftersom hela året varit ett äventyr så känns det lite nostalgiskt att det snart är över. Under 2011 har vi flyttat in i vår EGNA lägenhet i Åbo (stade som jag blivit totalt nyförälskad i under de senaste 11 månaderna). Vi överraskade goda vänner under vappen med en förlovning samtidigt som vi under sommaren började drömma om att investera i en till lägenhet (vilket senare på hösten blev av). 2011 går även ner som året då jag klappade och klarade ihop mina studier på Novia (även om jag får mina papper först den 13 Januari). I Augusti började mitt liv i hamsterhjulet och ett drömjobb uppenbarade sig inom en organisation som investerar i  individens - välmående. På hösten 2011 tog vi även ett stort beslut och beslöt oss för att flytta bröllopet till 2012. Under 2011 har vi även skapat flera härliga nya traditioner så som halv åtta hos mig, amazing race, vi har även fortsatt på härliga gamla så som damskiva, kräftskiva i Borgå, boboll på regatta, cykla som fan och vappen i Lindnäs ( och picnic i parken OBS)...

Men framförallt har det igen varit ett fint år med fina vänner (både nya och rutinerade)









1 comment:

  1. Vet du att ja e superglad att vi träffades! O ja saknar ditt skratt o positiva humör o DIG! Ja hoppas vi ses snart igen!
    Kram! <3

    ReplyDelete